fredag 28 december 2007

Sjuk = trååkigt

Annandagen bjöd på lite dramatik på eftermiddagen. Jag märkte att jag blev matt och att maginnehållet ville ut samma väg som den kom in. Magsjukan var ett faktiskt. Efter att ha spytt mig igenom eftermiddagen och natten (som inte innebar så mycket sovande) vaknade jag till en jobbdag. Och eftersom jag inte har något sjukkort (som man ska ha i det här landet) var jag tvungen att pallra mig iväg till jobbet. Det var inte skoj, och när första samtalet kom lät jag som en zombie. Jag blev inte direkt bättre av att vara på jobb, så jag åkte hem efter två timmar och sov sedan mer eller mindre konstant till imorse. Sitter på jobb nu och är väl inte helt återställd, men det är klart bättre och jag kräks inte längre. Kunde till och med äta lite mat på lunchen!! Ser nu fram emot en helg där jag kan vila upp mig ordenligt!!

Juldagen blev en svensk jul. Jag återkommer i ämnet med bilder snart!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå! VIKTIGT VIKTIGT!
jag saknar dig.