måndag 24 december 2007

Riktigt God Jul

Så var det julafton igen. Även om den blir utan Kalle Anka för min del och med jobb. Men det är ok. Då det inte ringde mer än tre svenskar på hela dagen slutade vi vid fyra idag, och det var trevligt att få åka hem.
Sista julmaten har nu inhandlats och julskinkan står för tining. Så imorgon blir det riktigt svenskt julbord här! Med viss amerikansk inblandning dock. Snart bär det av till Gabriels släktingar för lite katalanskt/isländskt firande.

Återigen: GOD JUL!

1 kommentar:

var jeg blot en gran sa...

god jul jonazzzzz!

Første gang jeg titter på bloggen din(hvorfor har du ikke informert om dette tidligere???). Leste så langt ned på sida at jeg fikk med meg din fasinasjon for T-baner. Kommer derfor med en tilleggsopplysning: En "spøkstation" finns også i oslo, mellom Nasjonalteateret og Majorstua stasjon. Den var ikke planlagt, men da T-banen blei byggd var de uheldige og sprengte et høl i bakken på feil sted. Istedet for å tette det igjen, lagde de en stasjon. Denne blir forøvrig ikke brukt(tror den aldri blei brukt, men ikke sikker...)Det er heller ikke mulig å ta seg til den på andre måter enn gjennom tunnellen! Vi kan jo kjøre og titte på den om du kommer til Oslo en gang :-) Jeg har forresten sett en annen sushirestaurant i Sundsvall midt på torget, så den kan vi jo teste neste gang du kommer nordover. hejdå så lenge, og kos deg i spania!!! kram, Marie