söndag 25 november 2007

Slö söndag


Sov länge idag. Väldigt länge. Iofs välbehövligt då det blev en hel del öl med Carin igår. Och jag är inte van att dricka längre så då blir man dragen med en gång. Mycket trevligt var det och billig blev ölen eftersom Alma jobbade i baren.

Idag har jag faktiskt pluggat en del. Känns himla skönt. Hittade ett ok café där jag beställde en café con leche och pluggade. Var lite skränigt men det gick ok. Fantastiskt mycket bättre än om jag inte gjort något!!

Lite rastlös och orolig nu ikväll. Vet inte riktigt vad det beror på, men hörror nog till stor del att jag liksom inte har något att göra här när jag är ledig. Att man liksom inte har så mycket vänner och inga fritidsaktiviteter. Då blir man lite less. Men förhoppningsvis kan jag komma igång med lite fiolspelande snart. Har mejlat med en irländsk fiollärare. Skulle vara så skoj!!!

Avsolutar med att sätta in en bild på vår balkong på vilken det länge varit snack om kaffe. Men det kommer. Snart :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det kommer det kommer. Jag skall sluta supa nu och flytta till skogen. Där super man inte bort några metrokort och man blir inte en zombie på söndagarna heller..

Anonym sa...

Jooonaz, det var en av de brightaste och bästa ideer jag hört på riktigt länge. Det är, oh - such a date. IKEA på lördag. När åker vi??

Och nej, jag straffar inte dig alls. Tänk vad bra när jag kommer tillbaka sedan - förhoppningsvis utomordentligt glad i hågen.