lördag 28 februari 2009

Det blir nog ett kort men intensivt inlägg tror jag. Är på jobb och har rast och provar att blogga med min fina iPhone. Går faktiskt över förväntan märker jag nu. Tar inte allt för lång tid att skriva, och det är inte heller alla gånger jag stavar/skriver fel. Trevligt trevligt :)

Ikväll ska jag hem till syrran och kolla lite schlager. Har ju missat två deltävlingar nu så jag har ju lite att ta igen! Dessutom ska ju Thorleifs vara med och det borgar ju för kvalitet. Okej jag var inte helt sanningsenlig nu... Men ska bli skoj att se lite schlager i alla fall! Slå ner och köpa lite öl nu till kvällen!

Skulle betalat CSN-fakturan idag för att än en gång inse att den skulle varit betald igår.... De tjänar bra pengar på mig med alla förseningsavgifter. Annars är det bara räkningen till islandshästföreningen jag glömt att betala. Men de ger inga förseningsavgifter i alla fall. Ska dock betalas så fort jag minns!

Nu måste jag till systemet!!

Inga kommentarer: